יום חמישי, 19 במאי 2016

לומדים אחרת

הערכה חלופית בספרות

כתבה: שולי מזרחי, יא2



אנו תלמידי כתה יא/2 רוצים לשתף אתכם בחוויה מעצימה שלנו , על מנת לעורר גם אתכם לעולם הנרחב, המעניין והעמוק שנחשפנו אליו כחלק מהערכה החלופית בספרות.


נדרשנו על ידי מורתנו, רחלי נהיר, להכין עבודות בנושא שירי אהבה של משוררים ולהציג את העבודות באמצעות מצגת בפני הכתה. הצגת המצגות בכתה גרמה להתרוממות רוח בשל האווירה הייחודית ששררה בכתה . נחשפנו למשוררים שלא שמענו עליהם בעבר כמו נתן אלתרמן, יונה וולך דליה רביקוביץ ועוד.... וזכינו להכיר שירי אהבה עמוקים ומרגשים בניגוד לשירי האהבה הנפוצים היום שמילותיהם פעמים רבות רדודות ושטחיות.


הצלחנו לרכוש ידע רב על דמויותיהם של המשוררים, אורח חייהם וסגנון כתיבתם. תלמידי הכתה השקיעו הרבה עבודה בעבודות ובמצגות ואנו הרגשנו שצמחנו בעוד קומה בזכות האפשרות שנפתחה בפנינו בזכות ההערכה החלופית.



תרגיל בציור של מגמת האמנות כיתה י'

כתבה: איריס ברנע

במסגרת שיעורי האמנות עשינו תרגיל בעקבות האמן ג'קסון פולוק, שנהג לצייר בצורה חופשית, ללא מכחול או מברשת ציורים מופשטים שחוללו שינוי בתפיסה בעולם האמנות.


התלמידים התמודדו כל אחד עם ציור ללא תכנון מוקדם, כל אחד מול הצבע ונייר הציור של עצמו. בניסיון להבין את הטכניקה וסגנון הציור הייחודי של פולוק.

נרשמה הנאה ויצאו ציורים נפלאים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה